Op die manier komt er tijdens de lessen meer tijd vrij om de theorie in te oefenen met spreek- en communicatieactiviteiten én kunnen de studenten de stof op hun eigen tempo verwerken. Bovendien lijkt het me erg handig dat je moeilijkere stukken kan herbekijken, naar aanleiding van de examens bijvoorbeeld...
Dit zijn de items die ik in mijn cursus (2de jaar) behandel en waarover ik een video heb gemaakt:
- ser-estar-hay: video (deel 1) & video (deel 2) (powerpoint)
- el pretérito perfecto compuesto: video (deel 1) & video (deel 2) (powerpoint)
- la comparación: video (deel 1) & video (deel 2) (powerpoint)
- hacer preguntas: video (deel 1) & video (deel 2) (powerpoint)
- gustar: video (deel 1) & video (deel 2) (powerpoint)
- el presente continuo/gerundio: video (powerpoint)
- los pronombres personales: video (deel 1), video (deel 2) & video (deel 3) (powerpoint)
- el condicional: video (powerpoint)
- el futuro: video (powerpoint)
- el pretérito indefinido: video (deel 1), video (deel 2) & video (deel 3) (powerpoint)
- el pretérito imperfecto: video (powerpoint)
- el uso de los tiempos del pasado: video (deel 1), video (deel 2), video (deel 3), video (deel 4) (powerpoint)
- Uitspraak- en spellingsproblemen: video 1 (ch, j, ll, s, z, x), video 2 (de letter "c"), video 3 (de letter "g"), video 4 (spellingsaanpassingen) (powerpoint)
- Het accent: video 1 (algemene regel), video 2 (tweeklanken theorie), video 3 (tweeklanken oefening), video 4 (opmerkingen) (powerpoint)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten